Sorry

Va scriu ca sa  imi cer sincer scuze pentru absenta.. am avut o perioada grea si incarcata….pregatiri pt bac.. ascultari, in mare parte scoala e de vina.. in plus sentimentele profunde cu care se confrunta Marius ma dau peste cap, si nu am fost in stare ca sa scot mai mult de 10 randuri…

Sunt o fire spontana si vesela, si aceasta drama a personajului meu ma da peste cap, cand scriu incerc sa ma pun in pielea lui si.. nu este placut.

Asadar, mi-a fost tare greu.

Capitolul 3 va mai intarzia doar cateva zile.. sper eu sa apara chiar maine.. dar depinde de starea pe care o am si bineinteles de inspiratie. Saptamana asta nu a fost cuminte inspiratia mea, m-a parasit, o tot strig si doar imi face cu mana.. :))

Doar cateva zile:D

Va pup si va multumesc ca cititi si ma bucur ca va place! >:D< :*:*

  1. adina009
    16 Septembrie 2010 la 8:41 PM

    Hey, bună. Ai primit o leapşa şi un chestionar foarte drăguţ de la mine. Detalii pe blogul meu, http://bymewithlove.wordpress.com

  2. 21 Aprilie 2010 la 5:26 PM

    scuze:D..clik pe numele de la commul acesta:D

  3. 21 Aprilie 2010 la 5:22 PM

    Buna. Ai primit un premiu pe blogul meu. Pentru mai multe detalii, clic pe numele meu.

  4. 13 Aprilie 2010 la 8:25 PM

    Buna. Ai primit un premiu pe blogul meu. Pentru mai multe detalii, clic pe numele meu.

    PS: NU e niciun fel de reclama, trust me🙂 E doar o apreciere a mea fata de tine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

